Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 14 september 2012

Fredagsmys...

...och en trevlig helg önskar jag er.


God kväll!

Idag har jag myst till det i vardagsrummet. Den vita mattan har bytts ut mot en brun och barkljusen har plockats fram. Försökt fått in lite mera natur som jag tycker är väldigt fint så här på hösten.


 Önskar mig även nya gardiner i linnefärg med ett svart renhuvud på som jag sett i ellos katalogen men tror dom egentligen är julgardiner men visst kan man väl hänga upp det nu... ;)).


Nu är det TV med lite gott i glaset som gäller.

Så skål alla goa!!

12 kommentarer:

  1. Oj börjar du tänka på jul. Inte jag än. Kram

    SvaraRadera
  2. Så najs!!
    Ha det toppen.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Hej de lät som häftiga gardiner, klart du kan ha de nu redan. Lät inge juliga.

    Ha en mysig kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Skål på dig, och visst kan du ha Rudolf på gardinerna. Linnefärg blir ju jättesnyggt. Så mysigt du har det...
    Imorgon går husbilen en vända till ön... och nu kan jag äta lunch också. Mareld kanske har nåt gott...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Ja, de finns så mycket fint att plocka in från naturen just nu...och härligt att gå ut och leta efter små dekorationer att ta in,,Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det en mysig tid nu!!!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Mysigt och ja de gardinerna kan man ha alltid, jag har också tittat på dem. Det enda som saknas är en mohairpläd *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera
  8. Så mysigt och visst kan du ha de gardinerna nu. Man kan alltid ha det precis som man vill vännen :O)
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Du har jättemysigt. Och jag vet precis vilka
    gardiner du menar, med ett inringat huvud
    mitt på. Superfina, dom skulle jag vilja ha
    också. Passar perfekt hela hösten och julen!
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Fredagsmys är det bästa på hela veckan!!!! Vi hade en lång, skön kväll med godis och film...

    Jag ska hämta ett paket med gardiner idag, hoppas de är fina. Står det inte "god jul" på dina gardiner så passar de ju;-) Hjort, rådjur och sånt finns ju i skogarna året om, tror inte de bara finns under juletider *fniss*

    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Ser supermysigt ut hos dig!
    Vill oxå ha lite mer murriga färger nu!
    Och visst kan du väl hänga upp såna gardiner, bara det inte är för mycket rött tycker jag inte det är någon fara!

    Ha en fin lördag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  12. Ha ha frågar du mig kan du definitivt hänga upp dem ;-D Men jag är ju lite tossig jag ;-D Å så underbar dag ni ser ut att ha haft i stugan!!! Jättemysigt ni har det där <3 Här är slakthuset städat å jag är hemma, tänkte laga lite älgfilé å dricka ett glas rött, men ska vänta in mannen som är å jagar å som har fått skjuta en kalv i dag... Tror jag börjar måla min tallrikshylla som jag fyndat i dag i mors gömmor... Önskar dig den finaste av kvällar, kram kram <3

    SvaraRadera