Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 4 september 2012

Firat...

Godkväll...

Tittar in en snabbis för att önska er alla rara en fortsatt fin vecka.


 Här hemma har jag nu huset fyllt av massa vackra blommor då mannen i mitt liv fyller år idag.
Hoppas tjejerna sköter om dem väl så några av dem fortfarande är fina när vi kommer hem. Mannen och jag åker ju till Rom tiiiidigt imorgon bitti.


Förmiddagen spenderades med att förbereda kalaset och packa resväskorna, hann även iväg och färga fransar och bryn så man ser lite piggare ut. Sminkar mig ju väldigt sällan.
Eftermiddagen har rusat iväg och vi har haft det trevligt med vänner och familj. Många skratt rikare är jag nu trött och tror jag ska krypa till kojs några timmar.


Ha de nu så bra och tack för alla fina kommentarer ni ger mig.

12 kommentarer:

  1. Hoppas och tror att ni får underbara dagar i Rom! Grattis till Mannen!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa,
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Grattis till mannen och
    buon viaggio
    Annamaria

    SvaraRadera
  4. Åh så fina blommor!
    Och så kul med en resa!
    Ha det så mysigt!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  5. Å vilka vackra blommor!
    Hoppas ni får en underbar resa.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Det är ni som ska ha det bra, hoppas ni njuter till fullo <3 Här blåsr storm och mitt bäcken krånglar, men som tur är fick jag akut knäck-tid i dag så bara jag manglats hoppas jag vara fit for figth igen ;-D KRAAAM

    SvaraRadera
  7. Hej hej!

    men å så fina blommor! Klart de håller liv i dem..;)
    Ha nu så himla skönt...jag är inte ett dugg avis...*blink*
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Hoppas resan är anjenäm. Blir ju ett minne för livet. Kram

    SvaraRadera
  9. Önskar dig och din kärlek en underbar resa!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. olala vilka härliga blomster! Hoppas ni ha en underbar resa! stor kram från Maja

    SvaraRadera
  11. å de var väldigt fina blomster , jag hittade hit via en annan blogg

    SvaraRadera
  12. Hej Ing-Britt!
    Grattis i efterskott till din man, vilka fina blommor han fick!

    Hoppas ni har det riktigt bra i vackra Rom!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera