Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 13 april 2012

Hipp Hipp Hurra....

För Tilda idag!!

Ja idag fyller min lilla tjej hela 11år. Man undrar lite vart tiden tar vägen och hur det gick till när hon blev sååå stor. Fast i mina ögon kommer hon nog alltid vara min lilla bebis ;).


Vi startade dagen med sedvanlig sång och frukost på sängen samt paket öppning.


Sen blev det ett fortsatt kalsande hela dagen och långt in på kvällen. Men nu sover hon gott i nya loftsängen som hon önskat sig länge.


Även jag ska nog snart krypa ner under täcket. Måste ju vara pigg imorgon då jag ska till trädgårdsmässan i Stockholm. 


Önskar er en fin helg.

14 kommentarer:

  1. Åå grattis till det söta födelsedagsbarnet..
    Ja visst är det så att de på något sätt alltid är små...;O)
    Ska du på mässan...å va jag blir avis...dit vill jag meeee......det får bli nästa år...
    Kram o ha en underbar dag i morgon då!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag blir allt lite avis för att du ska till mässan. Ta en massa bilder nu så vi får se.

    Ha en härligt inspirerande dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. God natt !

    Grattis till Tilde på sin 11 -års dag ! :)
    Hoppas att ni hade en bra födelsedag men
    det låter som det :)
    Hon sover nog gott i sin nya säng ;)
    Så fin hon är :)
    Jag har också en 11-åring hemma :)

    Ha en mysig helg med trädgårds mässan mm....

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  4. God morgon. Hoppas du får en fin dag på mässan idag. Fin hon är. Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott till Tilda din söta dotter.
    Ha så roligt på mässan
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig dag för söta tjejen. Nej de blir aldrig stora i våra ögon. Vi kallar yngste sonen som är 194 cm lång för den lille *ler*. Du får ha en trevlig dag på mässan.

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Åh jag jobbade som vanligt :0
    Vi får komma o gratta en annan dag =)
    Hoppas ni hittade några bra grejer/blommor på mässan.
    Kram Cicci

    SvaraRadera
  8. Ser ut som det var en lyckad dag :) hoppas ni har en skön helg, här har vi ett underbart vårväder...äntligen, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  9. Hej söta...

    Förlåt att jag inte hört av mig. Jag blir riktigt ledsen över skylten. Hon har skrivit mail till mig att hon har kontaktat dig.. Ska jag skriva till henne igen ??? En sån underbar tös du har, liknar mamsen säkert..Ja tiden går så fort ena dagen liten och nästa stor. Ha de så gott..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Så gulliga och fina.:-) Kram

    SvaraRadera
  11. Ja tiden går ju så fort! Tror tjejen är likt dig? Härlig födelsedag hon fick! Kram vivi soltorp

    SvaraRadera
  12. Grattis till söta Tilda. Ha en fin söndag på mässan.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Hej Ing-Britt,
    Grattis i efterskott till Tilda, åh vad söt hon är:)

    Hoppas du hade det trevligt på trädgårdsmässan!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Hej vännen! vilka fina biler från firandet <3 För att inte tala om dian bilder från trädgårdsmässan, hade jag inte själv haft en toppenhelg i fjället hade jag nog suttit här grön av avund, verkr ha varit en helt underbar mässa med massa inspiration!!!! Och här finns det noll och inga rabatter, och det är sååå skönt! Har i år en blomsterstege som jag tänkte fylla med blommor... får se hur det går ;-P KRAM

    SvaraRadera