Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 16 mars 2011

Mordernt lantkök

Hejsan!
Idag har herr & fru fönsterputsare varit hos mig. Så nu ser jag ut igen.
Så skönt att det finns dom som gillar att putsa fönster för det gör INTE jag.
Bjuder på lite bilder från mitt "morderna lantkök" som fått nya gardiner.








Valet föll på gardinen Cherich från Byaboden. Dom har en fin text
Cherich yesterday,
Live today,
Dream tomorrow
i grått och rosa rosor. Köpte några passande minirosor till fönstret.


Satte mig en stund och bara njöt i dubbel bemärkelse. Först av rena fönster med nya gardiner sen bjöd Evelin även på en god semla med hallongrädde.



Önskar er en fortsatt bra kväll
 och en skön torsdag.

26 kommentarer:

  1. Oh, vad fint du har det i ditt kök! Snygga gardiner var det också!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Såå fint alltihop!!
    Åh va skönt att få fönstren putsade!
    Dina är ju ändå bara raka, jag har ju fasta spröjs på mina.. suck!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Vilket kök, helt underbart stort och luftigt.
    Härligt att jobba i och sitta och mysa själv i eller med vänner.
    gardinerna är verkligen pricken över Iet.
    Kramar:O)

    SvaraRadera
  4. God morgon. Fina gardiner. Ha det gott själv. Seemlan ser god ut. Är Evelin frisk nu? Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt med putsade fönster, och jättefina nya gardiner. Du har ett härligt kök, jättefin rutig tapet också.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Åhhh vilket ljuvligt kök du ahr vännen! Jätte fint, och fikat... Kommer över på studs å tar en husesyn å fika tror jag bestämt *ler* Ha en udnerbar dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  7. Åh ert kök är så fint!!
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  8. Du har verkligen fått det sååå fint hemma hos er!
    Kanske du skulle sadla om och utbilda dig till inredningsarkitekt - Tänk att få arbeta med det man tycker jättemycket om...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Blev jättefint!! Åh vad gott det låter med hallon semla,hallon är det godaste bäret som finns!Ha det gott,kram Pethra

    SvaraRadera
  10. Hej åhh säger jag bra vilket fint kök du har, sååå avis :)
    Gillar dina gardiner o din fina soffa, handtagen på lådorna, bänkskivan, skomakarlampan och den söta rosa kannan ja allt!!!

    Nu några frågor: vad är det för tapet? vart kommer rosa kannan ifrån? knytgardinera?
    Ja de undrar jag allt :)
    Ha en skön torsdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Stort härligt och ljust kök du har! Gardinerna var kanonsnygga! Letar efter nya gardiner till mitt kök med blå detaljer, men har inte hittat några ännu. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Så himla snyggt och fräscht kök! Riktigt avis! Kanonsnygga gardiner! Du har så vårfint! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Åååå så vackert kök & vilken bonus att du dessutom ser ut..hihi

    Ang sjalen så blir portot 36kr + 149= 185
    Men lite bloggrabatt får du så om vi säger
    170kr ;0)
    Är du intresserad så maila mig på
    zillaf@live.se
    Så packar & lägger jag undan direkt imorn..
    Mys kväll till dig!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  14. Hej!!!
    Vad lyxigt med fönsterputsare, skulle jag oxå behöva;o) Men vilket stort & härligt lantkök Ni har!!!!

    Tack för alltid så söta kommentarer hos mig;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Å vilket vackert hem,kanonfin kök en dröm.Föll för din mysiga blogg.
    kram victoria

    SvaraRadera
  16. Ha en bra kväll. Vi får höras hur det blir på lördag. Kram

    SvaraRadera
  17. Vilket fint kök! Förstår att du sitter där och njuter av rena fönster, snygga gardiner och en semla med hallongrädde. Du....ibland är livet gott.
    Såg stolarna som du målat...snygga.

    Kram

    SvaraRadera
  18. Hi hi du är fyndig du, skit (!) kul hoppas jag INTE det blir, iaf inte den första delen i ordet... Men det verkar hoppfullt, ännu har jag inte kännt nått! Önskar dig en riktigt trevlig helg <3 KRAM

    SvaraRadera
  19. Putsa fönster ja... Usch, det hade jag behövt.. Enda fördelen nu när solen lyser med sin frånvaro är att de ser ganska ok ut.. ;)
    Vilket häligt fint kök du har!
    Härlig helg önskar jag dig!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  20. Det är bara sååå underbart fint..alltsammans:)

    Önskar dig en fin fredag
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  21. Hejsan.

    Vilket underbart kök du har!!!!
    Helt i min smak, stort ,ljust och luftigt.
    Tapeten tyckte jag om.....passar så bra ihop med allt.

    Fönsterputsare låter inte dumt....

    Ha en skön helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  22. Hej Ing-britt! villket mysigt kök..Gardinerna passade jätte bra. Ha en skön helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  23. Hej Ing-Britt!
    Vilket stort o fint kök ni har!! De nya gardinerna passar ju jättebra!

    Vad skönt att leja bort fönsterputsningen;)

    Ha en mysig fredagkväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  24. Hej
    Om du vill så har du en award att hämta hos mig för en inspirerande och härlig blogg.
    trevlig helg:O)

    SvaraRadera