Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 25 augusti 2010

Jag längtar...

Tills T och jag ska åka till vackra Köpenhamn och bara ta hand om varandra. Vi ska vara borta två nätter och bo på detta fina hotell som ligger mellan ströget o tivoli. Hotellet ser ut att ha en mysig innergård så jag hoppas vädret är någolunda fint. Vore roligare om solen lös in genom glastaket istället för regn som smattrar. Även sovrummen faller mig helt i smak :) Här ska vi checka in på måndag :))))
Hoppas hitta till detta fina Royal café för där skulle jag nog kunna njuta extra mycke av en latte.
Nyhavn bör man nog ta en promenad till för att dricka en öl (som jag egentligen inte gillar) och äta smörrebröd, hör ju till säjs det. Omgivningen ser ju helt klart fin ut.
Shopping på ströget är något som jag helt klart inte tänker missa.
Hoppas ni får en bra dag denna sista augustionsdag. Kramizar I-B

8 kommentarer:

  1. Tack för titten!
    Ha så roligt i Köpenhamn och tack för tipset, vart du hade köpt mattorna.
    Jättefint kök!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint o mysigt det ser ut, förstår verkligen att du längtar....

    Ha det så bra o handla inte hjäl dig! Fniss!
    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Träffade ju Veiken i lördags. Hon tyckte att det egentligen var bra att ni inte kom iväg till Egypten. Det hotellet var inte bra. 96% ryssar fulla redan kl 11 på förmiddagen. Ha det got i Köpenhamn. Kramar

    SvaraRadera
  4. åhh vad mysigt. Hoppas ni får det super mysigt där

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ååå vad mysigta bilder.Vilket underbart hotell.Hoppas att ni får det kanon.Ha det gott Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Kikar in o önskar dig en Trevlig helg! Många Kramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  7. Tack för titten. Hoppas att du får en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera