Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 13 juni 2010

Badrum övervåning!

Hejsan!
Idag tänkte jag visa er bilder från mitt badrum på övervåningen.
För att få någorlunda storlek på badrummet fick vi offra en garderob som fanns vägg i vägg.
Mitt nya badrum kallar jag lite på skoj för vårat eget spa...
Jag var väldigt envis med att få in en stjärnhimmel över badkaret. Så mysigt att bara ha dom plus massor av levande ljus tända. Ett glas skumpa, massor av badskum som doftar gott sen kan man ligga i timmar o bara njuta.
Den här fina tvålpumpen kommer från miljögården.
Dom andra detaljerna som hyllor, krokar mm kommer från IKEA.
Den gamla stolen har jag fått ärva från min mormor. Den ska bytas ut när rätt objekt dyker upp.
Vi passade även på att byta takfönster. Detta kommer från velux o släpper in betydligt mycke mera ljus än det lilla fyrkantiga som satt innan.
Badkaret och wc stolen är från ssww. Hafa duschhörna och kommod från kvick.
Ha nu en skön söndagskväll.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Åh så nice, härligt med fönster, så mysigt att ha ett badrum man är nöjd med och krypa in i och ha lite SPA! kram

    SvaraRadera
  3. OJ,,,,,,det var ett vackert badrum
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Så fint o mysigt du har det i badrummet, ser att vi har samma bubbelbadkar, hoppas att ni är lika nöjda som vi är! Här bubblas det mycket....Fniss! Sommarkramar Therese

    SvaraRadera
  5. Så smakfullt inrett badrum...
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera