Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 30 maj 2010

Mors dag

Vilken fin morsdag jag haft idag..Solen har lyst hela dagen :)
Av mina flickor fick jag ett så himla fint paket imorse.
Dom hade skrivit varsin dikt på paketet om hur mycket
jag betyder för dem.
Tack snälla flickor. Jag älskar er så mycke.
I paketet fanns denna ljuvliga kopp,
dom vet vad mamma gillar ;)
Efter lunch bjöd jag mamma (& pappa) på en tripp till "nostalgibyn" som ligger ca 1 mil från oss.
Där fikade vi på lite av varje, väldigt gott...
De fanns en hel del att titta på från förr, pappa som jobbat på mack i sin ungdom kunde känna igen en hel del från den tiden.
Även mamma blev nostalgisk och såg både en barnvagn och trehjuling
som var identiska med vad hon haft som liten.
Här är hon tillsammans med min lillflicka i puben.
Kvällen avslutades med att jag blev bjuden på middag av min kära familj.
Ha de gott så hörs vi..

1 kommentar:

  1. God morgon. Vilket trevlig avslut på dagen. Tack än en gång. Kramar

    SvaraRadera